perjantai 5. syyskuuta 2014

Ihana päivä / A lovely day

Minulla on ollut etätyöviikko. Ja sattuipa sopivasti nämä ihanat aurinkoiset syyssäät! :) Luna on ollut tyytyväinen, kun sen ei ole tarvinnut olla päivisin yksin, ja minä olen ollut onnellinen, kun olen saanut nukkua pari tuntia pidempään kuin normaalisti.

Töiden ohessa olen tuijotellut ihanaa Jamie Oliveria netistä ja yrittänyt kokeilla uusia reseptejä. Lopputuloksena syntyi yksi niin sanottu moussakka, tai ennemminkin mössökkä. Sopii hampaattomille mammoille ja papoille. En ottanut kuvaa, enkä laita reseptiä. ;) Ja toinen espanjalainen munakas, eli tortilla de patatas, jossa oli liikaa suolaa. Muuten se kyllä onnistui aika hyvin. Treenaan sitä vielä tulevaisuudessa.

Viikonloppuna ajattelin jatkaa Jamien jalanjäljissä ja kokeilla lisää kiinnostavia reseptejä. Ehkä joku niistä vielä onnistuu ja päätyy blogiini.

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti